MåndagsFixx (2) + dagen..

Hej. Haha rubriken är kanske lite komplicerat, men jag menar att jag ska göra "MåndagsFixx" (som jag gjorde förra mådagen också) och vad jag har gjort idag ;).
Idag har jag varit med Emma och badat i "Badhusparken". Asså det är en strand ;). Sen gick vi hem till henne och hoppa studsmatta och snacka lite om massa saker :). Och vanligtvis så brukar jag vara en riktig bad-kruka.. men inte idag inte :D .. trots att det var kallt i vattnet så hoppade jag i direkt :D. Mooodig :).

Iallafall. Nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet :). Jag har försökt övertalat mig själv att jag ska ha det varje måndag :D. Så efter detta inlägg så ska jag tvätta bort det ;). Och jag använder såklart den där ansiktmasken från märket "Chantelle". Den är suuuper bra :) .. finns att köpa överallt tror jag? :)

 

Badhusparken, där vi badade :)                                                              



Ansiktsmasken som jag använder :) .. och den luktar skit gott (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länk byte?

2011-08-03 @ 14:07:15
URL: http://tvasidor.blogspot.com
Postat av: Sandra :)

kom gärna in och anmäl dig till veckans blogg? :)

2011-08-03 @ 20:12:02
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
Postat av: sofie :)

vad står Mlajg för? xd e det typ my life az johanna grönlund :p

2011-08-04 @ 11:23:29
URL: http://iwanttotakeapicture.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback