Sjuk + bio ..

Hejsan :). Jag har inte bloggat så mycket, för jag har varit sjuk hela helgen. Men nu är jag frisk igen :D. Jag ska snart gå hem till Vendela, tror jag. Sen senare ska jag väl gå på bio med Sofia.. hennes blogg:
---> www.soflar.blogg.se. Jag tror att vi ska på bio iallafall ;). Isånnafall ska vi se filmen "Jag saknar dig". Någon som har sett den? den verkar jäääätte bra :P. Jag har precis duschat och deltagit i massor av tävlingar .. hehe. Börjar snart bli beroende? ;). 



En random bild på Hugo o Ville när dom var små :) .. tiden går otroligt fort. Ja iallafall när dom växer :P. Hejdåå sålämge. Ses senare ..

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Men vilka söta små pöjkar :)

2011-08-30 @ 23:14:22
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback