Träning !

Godmorgon :).Nu har jag precis vaknat.. och jag tänkte börja träna lite :D. Jag ska börja göra det varje dag tills skolan börjar, och när den börjar ska jag bara träna på helgerna. Man blir ju skit trött efter skolan, så det är nog ingen bra ide :). Annarshar jag inga speciella planer idag. Jag skulle igentligen ner till Nicksta med Sofia och Wilma, men vädret är ju inte på topp :/. Fast vi får se :).

Nu tänkte jag inte skriva ett toklångt inlägg :). Så nu ska jag äta frukost och börja träna lite. Haha om jag nu lyckas gör det varje dag :D.




 Jag ääälskar den här låten :D. Nya träningslåten.. hihi :). Ses sålänge :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låten är grymt bra, Har haft den som ringsignal i typ 2 år :D

2011-08-22 @ 19:37:47
URL: http://nneeeaan.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback