Uugh..

Godkväll :). Åååh fyy vad jag mår illa :/ har känt att jag vill spy hela jävla tiden :(.
Nåja. Det är lite bättre nu. Jag hooopppaaas över hela min kropp att jag e frisk imorn, så jag kan få åka hem. Jag vill bara HEM just nu. Ja.. det blir en spännande natt i natt. Skulle igentligen vara med Linn och min brorsa idag och vi skulle bada och äta godis.. men nej det blev inte av eftersom jag inte mådde så bra. Skit också.

Iallafall om jag e frisk så ska jag åka med bussen .. vilken tid kommer jag inte ihåg nu? men tidigt iallafall :D
Och sen åker jag direkt ner till båten och åker hem. Skööönt.





Nåja. Nu tänkte jag ta en Alvedon och gå och lägga mig. Jag ska bara se klart på filmen "Just go with it" tror jag att den hette??.. aja jag kanske hinner blogga imorgon innan jag åker. Annars bloggar jag ju imorgon kväll ;).. och jag lovar att min blogg kommer att bli bättre. Det är bara det att det är ju sommar som jag har sagt 10 gånger nu.. aja iallafall och då orkar man ju inte blogga :). Men snart då jävlar ska det bloggas :D. Nu ska jag sova. Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto & vardag

sv: :)

2011-08-11 @ 22:12:50
URL: http://babustyle.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback