Dagens+morgonsdagen

Tjulelu.
Idag har jag bara varit hemma och softat. Bytte julklappar med Sofia och Felicia förut. Och jag blev verkligen glad för båda. Fick ett super fint halsband av min fina vän Sofia med en diamant nyckel. Tack älskling <3
Sen fick jag ett mobilskal av Felicia. Det var ett gummi-kasettband i rosa. Tack sötnos <3 fina vänner har man !

Imorgon är det jul. Helt sjukt. Och då betyder det att det är sista luckan i min sminkkalender. Har ju lovat er att filma det jag fått. Den videon kommer så snart som möjligt :) ååååh vad jag längtar. Måste sova så det blir morgon.
Puss puss. Och ha en bra jul alla bloggläsare <3


Kommentarer
Postat av: Sötnosen enligt diig <3333!

AWW söötis jag blev också jätte glad för halsbandet jag fick av diig du är bäst vännen måste synas snart puzzi <3! snälla läst och kommentera min blogg hihhi !

2012-01-03 @ 17:10:53
URL: http://Mlafg.bloggplatsen.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback