1 dag kvar ! <3

Helluu. Som ni har märkt så har jag inte bloggat så mycket den senaste tiden. Det är därför att det är ju sommar, och då vill man ju vara ute och sola å bada. Men jag ska bli bättre på att blogga ännu mera.. jag lovar ;). Igår var jag nere och solade på Nicksta med Sofia och Selma. Jag och Sofia solade mest, medans Selma badade. Och när jag kom hem vart jag knallröd över hela ryggen, ansiktet, under låren och på armarna :O asså jag hade bränt mig.Så idag har jag skit ont :( .. iallafall, idag har jag inga planer alls. Jag tänkte gå ner til Nicksta igen.. men det kan jag inte när jag har bränt mig, och det är dessutom inget bra väder.

Imorgon fyller jag 13 år. Då måste alla gratta mig ^^ :D tss..
Jag har önskat mig lite olika saker :P .. men jag hoppas att jag får något bra som jag har önskat mig iallafall ;)



Ja.. bilden är skit gammal ;)


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback