Ååh.. nästa torsdag <3

Hej igen :). Nu är jag hemma hos pappa, så då kan jag ju blogga :D. Jag stannar här tills nästa onsdag :P. För då åker jag hem.. fyfan vad sköönt :). Får äntligen komma hem och träffa kompisar och sola och bada. Jag längtar. Fast däremot kommer jag ju att sakna Hide. Jaja.. bara jag får träffa mina kompisar. Dom går ju först (L).

Iallafall. Jag sitter nu och kollar runt på olika bloggar och är inne på facebook :). Adda mig..
JohannaGrönlund@facebook. Idag har jag varit på Fårösundsmarknaden. Jag köpte en rasta-jacka.. hehe. Och såklart lite godis :D.Lööördaag ju? :P Sedan åt jag och dadi pizza på kvännis :). Myysig lördag ;). Snart ska jag sätta på en ansiksmask och njuta. Ja det är ju lördag. Ses senare ikväll .. puuuss

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback