Bara för jag har tråkigt..

ALLA TJEJER, SKA
GÖRA
TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Nej.
Har du någon kille just nu? - Nepp..
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Hha inte vad jag kommer ihåg isf? :P
Vem kramade du senast?- Vendela <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Haha nej .. 

SKOLA


Är du duktig i skolan? - haha venne  
Har du bra betyg? - Har inte fått betyg
Fått göra om ett prov någongång?- Ja ..
du fått ett bra resultat på ett prov? - Jaa
Sköter du dej i skolan - hahah, hoppas de :P
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja :D
Haft mobilen på lektionstid?- ja, har det alltid. Fast jag har på ljudlöst :P


FAMILJ

Hur många är ni i din familj? - 6 st :)
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?- mamma å pappa är skilda  
Trivs hemma? - Japp
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej. Bara gått ut med kompisar och ha roligt ist.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Hhaa, nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?-  haha jaa :D
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja det klart..

VÄNNER


Du har vänner? - ja..
Du brukar vara med? - Mest med Vendela och Sofia. Men jag är ju med många andra också :)
Vem/vilka var du med sist? - Vendela
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?- Absolut. Det är insidan som räknas 
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja det klart

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - HAHAH skämt eller ??
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?- jaoop

FJORTIS


Du sminkar dej varje dag? - Ja. Fast inte om jag bara är hemma och slappar.
Putar med läpparna på kort? - Haha, kan hända ..
Tar kort på dina bröst? - ööhm??
Använder foundation på läpparna? - haha.. NEJ
Super dej packad varje helg? - nej ..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar ibland.. jag brukar ha bulle, men inte varje dag .
Ditt hår e knallblondt? - Det är blondt, men inte "KNALLBLONDT"  :P

ALKOHOL

När drack du alkohol senast? - har aldrig druckit alkohol. Uuschh
Vem bjöd dej på alkohol? - ingen
Vad var det för sorts alkohol? - Omg.. jag har ju inte druckit sa jag ju?
Brukar du dricka alkohol? - NEJ! 
Har du druckit öl? - ne 
tycker du om öl ? - fyy
har du varit full ? - najee

KRIMINELLT

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Skulle vara skönt, men skulle aldrig gjort det.. HAHA !! 

har du suttit i fängelse?- nepp.
Vill du hamna i fängelset? - aldrig! 


DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - haha japp
När grät du senast? - kommer inte ihåg ..
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
Du har slagit ner någon? - min kusin :D 
har skadat någon med flit? - nej ..
Har du någon gång viljat döda någon? - aa typ.. fast bara en dum tanke isf :P  skulle aldrig göra det.
vem du bråka med senast - vet inte ?
har du blivit våldtagen ? - nej. ..

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback