MåndagsFixx

Just nu sitter jag med en ansiktmask i ansiktet :). Det är ju alltid bra med fräsh hy i början på veckan :). Nu ska jag hälla upp ett glas cola med isbitar i.. Muuumms :D. Jag ska berätta 5 enkla steg hur jag gör:



1. Tvätta ansiktet noga med ljummet vatten innan du tar på ansiktsmasken.                                                   
2. Applicera krämen i hela ansiktet, men inte runt ögon eller läppar. Gnugga in krämen noga.
3. Låt det vara på i 10-15 minuter. (Längre om man vill)
4. Skölj sedan bort krämen noga med ljummet vatten.
5. Torka bort vattnet i ansiktet med en handduk... KLART
Det är jätte enkelt :). Jag använder en ansiktsmask som är från märket "Chantelle". Den är faktiskt jätte bra ;). Jag använder lukten/sorten  äpple och gurka. Den är super fräsh :). Den krämen kostar olika, det bror sig på vart man köper den.. men på det stället jag köpte det kostade det bara 10:- :D .. skiiit bra pris. Aja, nu ska jag gå och skölja bort krämen :D  hejdå <3



 


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback