Nattbloggar ..

Hejsan. Klockan är snart 2 mitt i natten. Jag kan inte sova. Jag mår skit illa :(. Fast jag ska nog ta en varm dusch och äta lite. Imorgon åker jag tillbaka til "Hide" igen. I helgen är det ju Fåröundsmarknaden :D. Och jag ska lätt åka dit ;). Jag känner att jag vill hem till Nynäs igen :(. Jag saknar alla roliga människor. Jag saknar att få sova i min egen säng (a).. nåja, tur att vi åker hem om ett par veckor :). Jag ska spendera lite tid hos pappa nu när jag är på Gotland. Därför är jag hemma hos honom ganska mycket :).

Jag saknar Sofia otroligt mycket. Det var sååå länge sen jag träffade henne. Det första jag ska göra när jag kommer hem är att gå direkt till henne :D. Thats it. Jag älskar dig otroligt mke Sofia <3



Nu ska jag äta lite Jordgubbsfil och kolla på tv. Näh.. jag ska nog sova istället. Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

har saknat dig med fru :D

puss älskar dig, vi ses senare ! <333

2011-08-06 @ 11:17:20

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback