Söndag ...

Hejsan kära människor. Nej nu ska jag typ sova. Jag e döö trött. Aja.. jag tänkte berätta lite kort om hur min dag har varit ;)
Först vaknade jag ju såklart (11.34) haha? .. sen så klockan halv 2 kom magnus pappa hit och fikade, och då fick jag 200 :- och 5 trisslotter. Jag vann 10 kronor på tre styckna, vilket betyder att jag vann 30 kronor ^^
Nejmen sen kilade jag iväg till Vendela. Hennes syster Antonia fyller 14 år idag. Grattis Antonia :) .. sen så tog jag å Vendela tåget till Gröndalsviken och där mötte vi Ida. Och sen så gick vi hem till Denice. Jag var tvungen att hämta mina leopard-tights som hon hade lånat :) .. hennes blogg hittar ni här: www.dennisch.blogg.se hennes blogg är skit bra ;)

Sen gick Ida hem och jag å Vendela tog tåget hem. Sen gick jag hem och åt mat och nu sitter jag här och bloggar :D. Oj det är ju måndag nu.. eftersom klockan är över midnatt.. och då fyller Jama år. Grattis <3
Nu är det exakt 3 dagar kvar tills jag och Vendela åker till Gotland. Fyfaaan vad jag längtar. Det ska bli så kul. *happyface*   nu ska jag kolla på CSI .. pussN ..

HÄR FÅR NI NÅGRA BILDER PÅ MIG Å VENDELA :D <3

.





Denna tjej är värd allt. Hon är helt jävla awesome. Älskar dig Vendela :*

Kommentarer
Postat av: 15 ÅR OCH GRAVID

sv: nämen gud så sött sagt! taack :D kraam på dej!

2011-07-04 @ 07:10:22
URL: http://youngpregnant.blogg.se/
Postat av: 15 ÅR OCH GRAVID

taack så mycket :D

2011-07-04 @ 10:45:39
URL: http://youngpregnant.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

söta bilder :)

2011-07-04 @ 10:50:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback