SVAR FRÅGESTUNDEN !!

Postat av: D
Inte för att vara taskig men varför är du så kort? är dina föräldrar korta?
http://denicesuundberg.blogg.se/
sv: ja, min mamma är kort. Men inte min pappa. Min mamma var mycket kortare än mig när hon var i min ålder. 

Postat av: ELIN OCH OLIVIA
Vad tycker du är det bästa/ sämsta med att blogga?
hoppas att du får en fortsatt bra dag :)
/olivia
http://oddech.blogg.se/
sv: det bästa är nog att man får många besökare, och att man tycker att det är roligt att skriva om sin vardag och lite andra saker. Det sämsta är nog när man inte kan blogga. Det är oerhört tråkigt. Och om man inte har något att skriva :) 

Postat av: amanda
är du oskuld?
har du haft pojkvän?
isf hur länge är ditt längsta förhållande?
Hur gammal är du ?
har du pojkvän nu?

hmm.. ;p
 http://liitenamanda.blogg.se
sv:
1. hahhaha jag vet att jag ska svara på alla, men jag kan inte svara på den öppet i bloggen tyvärr :P
2. ja det har jag :)
3. har ingen aning.. ett par månader kke ? ;)
4. jag är 13 år :) .. asså (1998)
5. nej inte nu :)

Postat av:
Hur gammal är du?
Har du haft någon annan blogg innan den här?
Hur länge har du bloggat?
Vad väljer du helst:
Chips elr godis?
Hemmakväll elr fest?
Utomlands elr Sverige?
Mycket myggbett eller ett getingbett? :P

Älskar din blogg, den är jättebra! :)<33
sv:
1. 13 (1998)
2. ja, 2 styckna faktiskt :D
3. par år.. inte med den här bloggen, utan jag har haft andra :P
4. Godis ofc :D
5. Både och :)
6. Haha dum fråga, utomlans såklart :D
7. Oj.. svårt. Har aldrig blivit stucken av en geting, så jag vet inte hur det känns :P .. så jag väljer nog flera myggbett :D

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback