Packa med trevligt sälskap..

Godmorgon. Jag har inte ätit frukost än, fast jag är skit hungrig. Först och främst måste jag packa om min resväska. Alla kläder ligger huller om buller :P. Fast det ligger typ 20 SPINDLAR i min väska :O. Så jag vågar inte rota i min väska nu :(. Spindelfobi?.. ja. Jag kan tänka mig att dom har lagt ägg i mina kläder osv.. uuusschh. Det är väll bara för att jag har haft väskan i förtältet. Smart tjej här :@. Jaja.. jag får väll stå ut med att döda alla stora spindlar som kryper fram på golvet.

Annars så har jag ingen större planer för idag :). Jag tänkte ladda min kamera och ta lite bilder, men då hittar jag inte kameraladdaren :O. Åååh, allting försvinner enligt mig.



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback