Vart tog solen vägen ?

Hej. Nej jag har inget att skriva eftersom det har inte hänt något speciellt idag heller. Vi skulle åka och bada i träsket, men det blev åskväder.. och nu kommer det ett skit stort åskväder till Fårösund. Lixom hallå? det ska ju vara soligt på sommaren ? .. det känns som att det bara har varit regn, och bara sol i någon dag.. asså nu på sommarlovet. Visst, åska är ju mysigt, men jag vill ju sola och bada i sommar :( .. har inte gjort det på fleeera dagar. Jag har ju lovat mig själv att jag ska bli skit brun i sommar .. haha typ som kissie :D nej men lite brun har jag iallafall blivit ;)

Så nu ska jag kolla på tv, det är bara skit, men vad ska man göra lixom ? .. jag och Christoffer var ute och klippte gräset, kratta och fixat lite saker på gården :) .. så det räcker nog. Lite luft har vi iallafall fått idag, efter åskvädret. Och nu kommer det ännu mer åska.. bra sommar asså. Jaja. Lite kul är det iallafall att sitta och kolla på alla blixtrar som pågår över Fårö. Hehe. Vi ses sålänge..

No picture.. i knooow

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback