VECKANS BLOGG !!

Jag har valt ut 3 bloggar som jag tycker ska bli "veckans Blogg" .. jag har kollat på alla,  och era bloggar är super fina .. men tyvärr så kan jag bara välja 3 styckna.. och det var 14 st som änmälde sig.
Den första bloggen är:

www.camiiis.blogg.se



Jag tycker att hennes blogg är en jätte bra blogg.. och hon är en jätte söt och snäll tjej. Läs hennes blogg. Ni lär inte ångra er: www.camiiis.blogg.se <3



Nästa blogg är:

www.liindstrand.blogg.se



Hennes blogg är jätte bra. Hon skriver om sitt liv, sin vardag och hon älskar att fotografera. Hon verkar jätte söt och snäll. Läs, följ och kommentera hennes blogg: www.liindstrand.blogg.se <3


Den sista bloggen är:

www.wilmaskansvik.blogg.se




Hade ingen bildpå henne, men jag hittade en bild på hennes coola naglar ;) .. i hennes blogg skriver hon om sina dagar, och speciellt hennes naglar. Hon har målat och fixat sina naglar själv. Jag tycker att hon är super duktig som kan göra så bra naglar ;) .. älskar ni naglar? besök hennes blogg: www.wilmaskansvik.blogg.se <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack söt! :D<3

2011-07-22 @ 21:23:47
URL: http://camiiis.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback