Låtar !

Jag måste vara ärlig och säga att jag orkar verkligen inte göra ett långt inlägg ikväll. Det får bli vilka låtar jag gillar istället :)

1. Mr saxobeat - Alexandra Stan
2. Till the world ends - Britney Spears
3. Pray - Justin Bieber
4. Party rock Anthem - LMFAO
5. Fest i hela huset - Basshunter ft Big Brother
6. Baby - Justin Bieber
7. Du vet - Zin Kim
8. Zin kims historia - Zin Kim
9. Aldrig känt såhär - Zin Kim
10. Kiss me thru the phone - Soulja Boy

Jahapp. Det va då topp 10. Det finns såklart MÅNGA fler låtar som jag älskar, men dom här låtarna lyssnar jag sönder. Tss ..
Nu ska jag städa tills klockan blir 22.00. Varför då`? ... Det är Big Brother.. DAAH ??
Haha nejmen det är ju BB :D
Jag får absolut INTE missa det. Även fast det går repris kl 07.00 på morgonen och 19.00 på kvällarna. Men aja xD. Nu ska jag sätta på lite najjsig musik och städa klart :)

Hejdå ^^

 


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback