Hejdå w995 :( ...

Hej på er. Nu har jag precis kommit hem från öppet hus på skolan. Det va trevligt och mysigt, och det va många som kom och kolla på dom som uppträdde på scenen. Jag tyckte det va roligt tills min mobil försvann...

Mamma ringde till den flera gånger. Det va någon som svarade och la på. Och den är ju såklart "stulen". Jag blir så jävla arg :( nu har jag ingen mobil som jag kan ha över lovet :'( ååååååhh jävla tjuvar. Och detta är inte första gången som mobiler har stulits från våran skola. För ett tag sen va polisen vid våran skola och haffade några undomar som rotade i våra jackfickor. Undra om det är dom ??

   Min fina mobil som bara är borta :(


Kommentarer
Postat av: Såfia

HAHAHAHA

2012-07-04 @ 17:20:42
URL: http://www.soflar.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback