Hemma !

Hejsan :)
Idag har jag och Felle varit i Handen och shoppat ^^
Jag ska visa vad jag har köpt såklart ;) jag är heeelt slut. Jag träffade Ida och Saga. Senare träffade jag Lina och Marie :)
På tåget på väg hem träffade jag Emma M och Julia S :D
Men nu får ni se vad jag har köpt :

 Keps från Stadium fast en rosa. 149:-

Läppglans från HM (dock inte denna, samma fast äpple). 29:-

Sen så köpte jag ett par solbrillor från HM från 69.50:-   (hittade inte bild på dom)     Sen så köpte jag också ett par örhängen från "UrochPenn" från 29:-     (hittade inte bild på dom)                       Sen så köpte jag en fin magtröja från kappahl. Jag handlar ALDRIG på kappahl, eftersom jag tycker att deras kläder och kvalite (stav) på kläderna suger. Dock hittade jag en jäätte fin magtröja. Jag kunde faktiskt inte låta bli ^^ den kostade 99:-   (hittade inte bild på den)    och det sista jag handlade va ett sött Morsdagkort till mamma eftersom det är mors dag imorgon ^^ i det kortet ska jag skriva "Jag älskar dig jätte mycket mamma. Tack för att du finns och ställer upp för mig och familjen". Gulligt va ? ;)

Aja, det va allt för ikväll. Som ni har märkt så har jag fixat en "leopard" bakrund. Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckades veta hur man gjorde ^^ men jag kunde dock inte fixa headerN :/ .. men jag ska försöka fixa det ikväll ;)) jag kan ju allt ! :D Nejmen nu ska jag gå. Pussen till er :*


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback