ORM DAGEN ?

Hejsan svejsan :) just nu sitter jag och kollar på SCI. Det handlar om en tjej som har typ blivit biten och överfallen av en puma ? och sen hittade dom en 17 årig tjej som har "tydligen" gjort självmord i sitt eget rum. Dom vet inte än om det är någon som har dödat henne och hängt henne där, eftersom det skulle se ut som att hon gjorde självmord. Aja, jag vet inte. Och dom fick iaf reda på att hon va gravid, och barnet som låg i hennes mage levde tydligen. Så dom gjorde kejsarsnitt (stav) på den 17 åriga tjejen, och fick ut barnet snabbt. Väldigt spännande tycker jag ^^

Idag har jag varit med Felle. Vi har varit nere vid kyrkogården en sväng och kollat på alla fina gravar. Och när vi var på våg hem så såg vi en orm. Den va ganska liten och smal. Sen när vi skulle gå skogen upp sa hon .. lova mig att det inte finns fler ormar här. Jag lovade såklart henne att det inte kommer fler ormar. Men när vi snart va hemma hos mig kom en tjock och lång orm. Asså det va skit STOR. Både jag och Felle har orm-fobi så vi vart skit rädda. Och Felle trampade nästan på den så hon fick värsta paniken.

Kan någon svara på varför ormar är så läskiga ? uusccchh

 Första ormen



 Andra ormen


ORMAR ÄR ÄCKLIGA !! :((


Kommentarer
Postat av: Nicole

första bilden är ingen orm,det är en kopparödla även kallad kopparorm och dom är ödlor utan ben så de ser ut som en orm,den andra där nere är en snok och båda är helt ogiftiga,dom är äckliga men naturen behöver dom för en sak,nämligen att eliminera möss,grodor o andra smådjur.Utan ormar så skulle skogarna vara fulla med möss och grodar

2011-06-15 @ 21:27:01
Postat av: nathalie

Ormar är inte äckliga de är söta har 10 stycken ! Älskar ormar! :)<3

2011-06-17 @ 03:34:14
URL: http://nataliwesterli.blogg.se/
Postat av: Såfia

HAHAAHAH

2012-07-04 @ 17:20:20
URL: http://www.soflar.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback