Dag 1

Jag heter Johanna. Jag är 13 år. Jag bor i Nynäshamn. Men jag kommer från Gotland. Flyttade upp hit när jag började 4an (går nu i sjuan). Så det är ganska länge jag har bott här. Jag har skilda föräldrar. En brorsa som är fjorton år. Min riktiga brorsa, han heter Christoffer. Sen har jag två tvillingbröder som är snart 3 år gamla. Fast dom är bara mina halvsyskon, men jag räknar dom som riktiga iallafall :)

Jag har ganska många vänner. Hon som jag mest umgås med heter Sofia. Hon är sååå kul så jag dör ;). Och hon sitter faktiskt brevid mig nu :) hihi busigt. Iallfall. Jag älskar smink. Jag ska bli makeupartist när jag blir äldre :D
men nu orkar jag inte skriva så mycket mer så hejdå :)





Min fina fru :)




Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback