Dagen + morgondagen !

Hej på er :)
Idag har jag gjort massor av saker :) .. först vaknade jag och Sofia och var barnvakt åt Hugo o Ville ett tag, sen åkte jag och mamma och dom små ner till stan för att köpa en ratt till Villes vagn. Juste. Sofia sov här också :) .. vi kollade på film och tjockade oss igår, hihi.
A, iallafall sen gick jag, Felicia och Sofia till ica och shoppade saker i en kundvagn ;). Roligt liv asså :D


Och glöm inte att anmäla er på Sofias blogg, du kan bli veckans blogg -----> www.soflar.blogg.se
Anmäl er gärna :)

Jag vet att jag har lovat många att jag ska skaffa fler läsare till dens blogg, men jag har glömt alla som ville, så den som vill att jag ska fixa fler läsare kommentera då detta inlägg... Och då fixar jag det när jag har tid :)

Pöss <3

ohja, bilderna e gammla !









Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback