Facebook status-grej !

Jessie Gardell: Jätte gullig och snäll. När vi är med varandra hittar vi alltid på massor av roliga saker tsm :). Som när vi gjorde bus och la mjöl och vatten i folks brevlådor så det blev helt kletigt. Och när vi skrev med läppstift på ens brevlåda. Hhahaha vilka minnen <3



Fidasha Mammedova: Jätte gullig och verkar snäll. ´Brukar se dig i skolan, och du har en skit bra klädsmak ;) .. finns inte så mycket mer att säga <3

Johanna Lindén: En skit snygg tjej som är snäll. Brukade umgås med henne förut, men sen gjorde vi bara inte det längre :/ .. men skulle vilja igen. Haha, jag har fortfarande massor av bilder på oss och dig när vi var för läänge sen :P <3

Theo colbing: En knäppis :) .. men är snäll och rolig endå :) .. har inte så mycket att säga om dig men a !

Fanny widgren: Hihi jätte gullig liten flicka, som är jätte snäll och bor på Gotland. Har känt dig sen jag bodde på Gotland och gick i fårösundskolan. Då brukade vi umgås, när jag gick i trean och tvåan.

Maria Maja Söderberg: Du är jätte snäll och rolig. Dina barn är jätte gulliga. Var super kul när vi var hemma hos er och åt sushi och kollade på film. Och när du köpte ett par skor, en tröja och ögonskugga till mig. Kramkram <3

Lina Jönsson: Du är så snäll och söt. Du gör en på toppenhumör jämt. Som idag när vi kastade papper i folks luvor, hahah. Jag har känt dig sen 4an, och jag har alltid tyckt att du har varit en bra vän, ända sen dess till nu. Puss på dig <3

Mariam Kindberg: Du är så snäll och söt. Man skrattar alltid när man är med dig. Vi umgås aldrig längre typ, jag kommer ihåg när vi var nästan varje dag. Det var rätt så länge sen, men jag kommer fortfarande ihåg alla tokiga saker vi gjorde. Och jag har kvar alla bilder på oss. <3

Marie Bokfors: Du är rolig och alltid full med energi. Du är grym på fotboll ;). Kommer ihåg att jag brukade vara med dig på svanis ibland, mest på fritiden. Jag kommer ihåg när du, jag, Ida och Denice åkte till coop för att leka i klätterställningen :P .. och tog massor av bilder ! <3¨

Frida Blom: Du är snäll och söt. Jag vet vem du är, eftersom vi har gått på samma skola. Jag vet inte om vi umgicks så mycket, men vi pratade iallafall. Jag har ett foto hemma när vi gick i 1an och det var tallangjakt typ. Och då satt vi på en bänk och drack saft. Clara J var också med. Jag fick fotot när jag slutade på Lyckåker och började i Fårösund ! ;)


Sabrina Granholm: Du är jätte gullig och snäll. Jag kommer ihåg när jag, du, Emilia och Sofia var hemma hos dig. Och vi åt fiskmat, borstade med gammal tandborste, åt rengöringsmedel och gosade med dina kattungar ;) <3

Ida Söderman: jag tycker att du är jätte söt och snäll. Vi umgås inte längre :/ .. men jag skulle vilja. Har inte så mycket med att säga <3

Thea Johansson: Du är jätte gullig. Jag känner inte dig så bra, men jag skulle vilja. Har inte så mycket att säga om dig heller !
Julia Strand: Du är jätte snäll och söt. Duär grymt rolig. Jag har lärt känna dig mer o mer och jag vet att du är en bra vän <3

Jill Wigström: Du är jätte snäll och go. Skulle vilja träffa dig igen nästa gång jag kommer till Gotland. Kram !

Amanda Molander: Jag känner inte dig, men du verkar snäll, du är söt ;)
Antonia Harling: Du är jätte snäll och skit snygg. Och du är grymt lik Vendela, hehe ;) <3
Christoffer Grönlund: Du är min knäppa brorsa ;) .. men du kommer iallafall alltid vara min storebror. Och jag skulle aldrig göra något illa mot dig <3

Johanna Österås: Du är jätte snäll och rolig ;) .. och du är skit bra på fotboll ^^ <3

Selma Larsson: Du är jääätte söt. Och faktiskt skit lik Sofia :D .. ni är så gulliga, syskonkäärlek <3

Sandra Hansson: Du är jätte söt, snäll och rolig. Du är en bra vän som jag umgås med.. glöm inte bort att du betyder ! <3

Sofia El Bahi Larsson: Sofia min fina fru. Jag älskar dig över allt annat på denna jord. Du är världens bästa vän, jag har aldrig haft bättre. Jag lovar. Du är guldvärd. Du betyder allt för mig. Utan dig vore jag ingenting. Du är min ängel som jag aldrig haft. Du är alltid där när jag behöver dig som mest. Du vet väl om att du kan prata om allt för mig. Jag skulle aldrig berätta något som du inte vill berätta för hela världen. Till skillnad från andra personer här i världen. Men ialalfall, du är den bästa. Jag älskar dig gumman <3333

Hanna Brunzell: Du är skit gullig och snäll. Jag brukade umgås med dig förut, men inte längre. Men du är en glad och possitiv tjej <3

Jossan Svanäng: Du är superduper snäll. Jag har fina minnen med dig. Du betyder <3

Emilia Johansson: Jag känner inte dig, men du verkar snäll. Du är söt iaf ;)
Wilma Hemming: Du är jätte snäll och söt. Jag tycker du har bra humor ;) .. du har bra klädsmak också ;) <3

Rebecca Lundell: Du är väääldigt fin. Och super snäll. Vill lära känna dig bättre <3

Emma Bostedt: Jag tycker att du är snäll och söt ;)

Kommentarer
Postat av: Sabby :) <3

Haha minnen :) <3

2011-12-01 @ 12:18:20
URL: http://muppofc.blogg.se/
Postat av: amanda molander

TAAAAAAACK :D

2011-12-05 @ 22:08:41
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback