HAHAHAHAHA jag grät !

Förlåååååt att jag inte har bloggat på länge, men ibland orkar jag verkligen inte. Kanske borde ta en liten bloggpaus då å då ? jaja , HAHAH NU MÅSTE NI FÅ HÖRA EN ROLIG GREJ .....

Idag när jag och Sofia satt på SOn letade vi musik på youtube. Helt plötsligt hittade jag den här låten här nere. Och snacka om att vi dog. OCH TRO MIG, JAG SKRATTADE SÅ MYCKET ATT TÅRARNA FORSADE, VISST SOFIA? :D
jag dog verkligen. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i mitt liv så att tårarna sprutar? .. haha det kan inte vara normalt. Dessutom finns det roligare saker i livet än en låt? :) .. men seriöst, var det inte liite kul endå? , asså om ni tittar på videon. Jag vet att den är snuskig osv, men jag var bara tvungen. OCH heeeela klassen stirrade och undra varför jag stor bölade, haha omg...

TA INTE LÅTEN PÅ ALLVAR. DET ÄR ETT SKÄMT, OKEJ? :)


HAHAHAHHAHHA, det kanske inte är lika kul nu, men när vi satt på lektionen så DOG VI. För er som inte fattar vår dåliga humor så får ni fatta lite mer :D HAHAHAH ajfyfan...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,

Jag trodde du skulle tappa andan och dö,

tro henne när hon säger att tårarna forsade, har ALDRIG sett henne gråta så mycket för en låt :p

HAHAHAHAHAHHAAHHA, döör av skratt när jag hör den,

HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA

2011-11-16 @ 21:10:55
URL: http://soflar.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback