Önskelista Julen 2011

Hihi, här får ni en önskelista på julen 2011. Önskar mig 2 saker, men endå :)

1. PENGAR !
Jag sparar pengar till London så jag kan shoppa mycket :) därför önskar jag mig mycket pengar, eller ja mycket&mycket iallafall så jag får ihop något :) men det tror jag nog. Pengar4lajff

2. NAVELPIERCING !
Åååh, det är så jävla fint. Jag hoppas verkligen på allt att jag får ta navelpiercing. Mamma är tveksam eftersom jag bara är 13 år. Men endå. Så jag har valt att önska mig det och hoppas på det bästa ;). Om jag nu skulle få ta har jag Lina och Sofia brevid mig. Tur det. OM JAG nu vågar ta. Ussch vad läskigt :( .. om någon har det? .. gjorde det ont?







Kommentarer
Postat av: ...

jag har och det kändes inte ett skit! så tycker verkligen att du ska ta.

2011-12-06 @ 21:27:11

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback