Rihannas konsert, inställd !

Godmorgon.
Kollade nyss på aftonbladet och fick se att Rihanna ännu en gång ställde in sin konsert i Globen. Hur hemskt är inte det? .. man sitter och väntar och sen säger dom att hon inte kan sjunga.. usch jag tycker synd om dom som rest runt halva jordklotet för att kolla på henne sen blir det inte av?

Fast hon kan ju inte rå för att hon inte mådde bra, men hade jag varit där hade jag blivit sjukt förbannad. Enligt aftonbladet mådde hon så dåligt att hon fick ligga i logen i globen inatt. Fast när klockan var 1 på natten åkte hon till sitt hotell och sov där.

Och jag såg en kommentar av två tjejer som blev besvikna då den ena tjejen hade skrivit: Hade jag sett Rihanna på stan hade jag spöat upp henne. Och det tyckte jag var överdrivet. Folk tror att hon bluffar bara för hon stälde in sin spelning i Malmö också. Men hon har tydligen en sjukdom som gör att hon blev sjuk...






Kommentarer
Postat av: emily

synd ://

hur mår du då? :D

kram

2011-11-20 @ 15:38:28
URL: http://cuzamfly.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback