SVAR FRÅGESTUND !

Sofie - www.shitmygad.blogg.se
1- skulle du kunna hoppa från ett höghus ner på en stutsmatta med sånna band runt dig? :d (sånna de har på fångarna på fortet)
Svar: Gud NEJ .. är sjuukt höjdrädd, vågar inte ens åka frittfall på grönan ^^
2- om du skulle välja en grej/person och ha hos dig just nu vad/vem skulle de vatt?
Svar: Min hund. Jag saknar honom enormt. Han dog för 2-3 år sen :/
3- Går du på någon sport? om ja vilken? :d
Svar: Nepp, inte för tillfället :)
4- Om nej, vill du gå på en sport och vilken är din favorit sport?
Svar: Ja, GYMNASTIIIIK :) .. jag älskar att hjula och slå volter osv. Så det ska jag kanske börja på så småning om.
5- Hade du kunnat gå fram till killen du "är" kär och säga att du gillar han, och att han e sjukt snygg? :d
Svar: Hehe nej. Definitivt inte ^^
6- vad fäljer du för bloggar ? (behöver förslga :d)
Svar: www.soflar.blogg.se, www.mirrecool.blogg.se, www.miixx.se, www.camiiis.blogg.se, www.lavitadilovisa.blogg.se .. säg till om du vill ha fler :)
7- bor du vid sthlm?
Svar: Nepp, inte riktigt. 7 mil söder om sthlm. Asså i Nynäshamn !
8- Vad tycker du om skånska?
Svar: Ganska roligt att höra på faktiskt, haha :)
9- Ifall du träffar Ulrik Munther kan du hälsa han från mig då? :D (HAHAHAHAHAHA!!!)
Svar: Hahaha, jadå ;)
10- Är du team Edward eller Team Jake? (JAKE! ♥)
Svar: Inget av dom, följer inte twilight :/
11- vilket fotbollslag är bäst i HELA världen? :d
Svar: Har inget intresse för fotboll ALLS, så inget ;) 
12- du e jätte söt! (hihi ingen fråga men måste ju nämna de me)
Svar: Naw, tack ;) .. du e också super söt ^^ <3
13- tror du på att fredagen den 13 är en oturs-dag? xd
Svar: Nepp, inget har hänt mig så nä :P
Hanna -
vad står mlajg för , nått speciellt?:p <3
Varför äru så vacker? ;o <3
Svar: mlajg= my life as Johanna Grönlund.
Hehe jag vart född så ^^ .. tack förresten <3


Michelle - www.micheeh.blogspot.com
Vilket smink ska man ha?
Favoritplagg? <3
Svar: Det sminket jag använder dagligen är detta:

 
Innan jag tar på sminket tar jag på denna, köpt från apoteket !

 Sen täcker jag finnar osv med denna concealern, kostar runt 100 lappen. Den kan man köpa i det flesta affärerna, lindex, hm, kicks osv !

Jag älskar den här foundationen :) .. den kan man oxå köpa överallt. Det är i färgen 010 MORY. Den färgen är bra för dom som har ljus hy !

  Bronzing Powder. Det är H&Ms egna produkt. Den är skit bra :)

En vit kajal från märket "Laval" den är jätte bra ;)

Glitter Eyeliner från H&M. Deras egna produkt också :) .. men den är skit bra. Den är inte så glittrig som den ser ut, och borsten är smal :)

En mörkbrun kajal från Isadora. Den har jag precis köpt. Den är faktiskt bra. Den har jag för att måla mina ögonbryn.

Dom, fast i färgerna svart och vitt. Dom är bra om man vill skugga.

Världens bästa mascara. Rekomenderar den starkt. Man får grymt långa ögonfransar. Min börjar bli torr nu, men jag ska lugnt köpa en likadan ;)

Tack för alla frågor ni ställde. Det är alltid kul att svara på era frågor ;). Hoppas ni fick kloka och bra svar på det ni önskades veta. Jag gjorde mitt bästa. Puss på er kära läsare. <3



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback