VECKANS HISS & DISS !

Nu har det varit en ny vecka. Så jag ska hissa& dissa lite.



1. London. Vi ska åka dit i maj och jag längtar verkligen. Det enda jag ska göra är att shoppa :) .. och så vill jag gå in på Madame Tussauds med typ vaxdockor i kändisar osv. Jag sparar pengar för fullt för jag vill ha allt jag kommer se. Haha har gjort redan en lista nu som jag ska checka av när jag är där. Vill ni se? :)
*Massor med nyss smink
*Britnet Spears parfym radiance
*Kläder, kläder och kläääder :)
*mobilskal
*skor
Ja, jag orkar inte säga alla, men nu jävlar ska det shoppas, hihi ^^



2. Att det är fredag imorgon såklart :)
Jag älskar verkligen fredagar. Idol, chips, godis ååååhh nu vill jag att det ska vara fredag för det -.-
så jag måste hissa fredagar. Liksom, vi slutar efter lunch varje fredagar, man går hem chillar, köper godis, och på kvällen är det idol. Kan det bli bättre? :) GE MIG HELG NUNUNUNUNU !
hihi göllig katt



1. HUVUDVÄRK. Usch det är så jävla jobbigt. Har haft det hela dan. Det är lite bättre nu. Jag ska ta ett varmt bad. Hoppas det blir bättre då. Och man kan inte göra något för det dunkar sönder huvudet. Och jag höll på att svimma idag för jag hade så ont och alla skrek på lektionen osv. Så idag har jag tillåmed varit hemma pga den här jävla huvudvärken -.- ett stort DISS !


2. Snön. Jag vet att jag har klagat på att snön VERKLIGEN inte ska komma, och det gör jag fortfarande, men snart kan den väl endå komma? .. annars kommer ju det snöa i sommar? och det har jag inte lust med. Och det är rätt mysigt endå, men man kan räkna med att jag sätter inte min fot utanför dörren om jag inte ska någonstans jag måste. Usch usch usch. Fast snön, vart är du? ..



Kommentarer
Postat av: Sofia

Var med och tävla i veckans blogg (:

2011-11-12 @ 14:22:29
URL: http://soflar.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback