Det är ju fredag den 13e ..

Hej :)
haha lite många inlägg idag, men det är väl bra, blir såklart mer nu när min data funkar.
Iallafall, det är ju fredag den 13e idag, och jag har faktiskt aldrig varit så klantig som jag har varit idag :O
först satt jag med en skål med nudlar, och när jag skulle skriva på datan så spiller jag ut allting, så min säng är helt gul efter kyckling kryddan, uusch!
och nu när jag skulle duscha så klantade jag mig rejält. Jag hade min burk med hårinpackning och då råka jag ställa burken öppen under duschen så allt vatten åkte i. Så jag tänkte vara smart och hälla ut vattnet, men det gick inte som planerat, istället åker allt hårinpackning ut, så jag fick kasta den. Fan jag blir så arrgg!!!

Vad kommer härnäst? -.-

image description

Kommentarer
Postat av: SANDRAFOTAR

anmäl dig till veckans blogg! som visas för 100-200 läsare!

http://sandrafotar.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang-3.html#comment

2012-04-14 @ 10:51:01
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback