Filmer!

Satt o laddade ner filmer från tankafetast och alla har ju rekomenderat filmen Dear John så det var självklart att jag ville se den. Men nu ångrar jag det som fan. Sitter helt söndergråtad, kan inte soooova. Laddade också ner Paranormal activity 3 som jag inte har sett än, vågade inte kolla själv, hihi. Laddade ner en film som jag ville gämföra med "Paranormal activity tokyo night" .. vill se om den är läskigare än dom andra med amerikaner :)
laddade ner "grave encaunters" heter den så? den ska tydligen vara skit läskig.. vi får hoppas :)

Vill seee, men inte själv. Men imorgon ska jag kolla på dom med någon hoppas jag, hehe ;)
Nej nu ska jag sova, ha det bäst puss!

Bildbrist, sorry

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback