idioter !

hejohopp :)
imorgon bitti åker jag äntligen hem, med Christoffer, sen på eftermiddagen ska jag o Felicia åka till stockholm o kolla Titanic i 3D :) typ det enda stället det går på, den har nog redan varit i nynäs :/

åh stör mig grovt på tjejer som ska garva åt en, vilket hände mig idag. Jag och min mormor gick till affären och köpte saker att ha med sig på båten, och då kommer det 2 fula tjejer runt 15 årsålder? båda såg ut som nördar med runda glasögon. Och dom letade efter mig runt i affären bara för att garva. Fattade igentligen inte varför? har aldrig sett dom förr iaf. Jag hade vanliga kläder och inget smink. Blev skit lack så jag gav dom en fet blick innan dom stack. Töntar som tror att dom är något. Usch..

domhär kläderna hade jag, något fel??


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback