Unhappy

Har skiiiiit tråkigt.. snälla säg något kul?
dagen var piss (skolan) för jag hatar måndagar, och vad får vi? jo GRÖT. Är det verkligen mat??
uuuh, det äter jag hellre till frukost.. så jag o Sofia mådde illa efteråt. Inte så konstigt eftersom gröt är så euuw
Tänk om man hatar gröt, vad får man äta då? knäckemacka? nä uuh. Det är inte fel det dom gör, men grööt, NEEEEEEJ usch. mår illa när jag hör ordet "gröt"
Bort med surheten om gröt, jag är enormt sugen på godis och jag har inte godis så det är illa.
Snäälla kan det inte bli fredag -.- hatar veckorna, trött, arg och jobbigt.
Argt inlägg är det ni fick, btw gröt är äckligt.
går inte att lägga upp plepp bilder, NU FÅR JAG ÄNNU MER DAMP!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAAH, ASSÅ DETTA INLÄGG GJORDE MIN KVÄLL.... HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

2012-04-27 @ 00:42:39
URL: http://soflar.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback