Dagen!

Hejsan!
började dagen rättså segt. Eftersom jag har varit förkyld i flera veckor nu så har jag inte kunnat sova på flera nätter. Så jag vaknade klockan 7 ungefär tog medicin och somna till halv 10. Kom nyss hem från minigolf nere vid hamnen, fast jag känner mig risig. Känns som att jag ska sätta på en film och krypa ner under täcket. Det låter bra! orkar inte ens tänka på att det bara är 12 dagar kvar tills skolan börjar, om jag inte har fel? känns som att sommarlovet har gått så fort. Alldeles för fort! 
Hoppas iallafall på finare väder nu innan skolan börjar. Är riktigt trött på regn. Usch!
 
Har somsagt inget intresant att skriva om. Skriver när jag har något att skriva om helt enkelt :)
 
 
Happyface! Sofia förra sommarn tror jag? (:
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback