Damp inlägg..

Hejsan!
sitter nu och kollar på Mr beans semester, DEN ÄGER!
måste bara säga att jag är otroligt trött på våra grannar. Dom spelar musik från morgon till kväll. På morgonen när man försöker sova är det musik. Och på kvällen då man vill ha lugn och ro och koppla av, ja då är det musik. Har pågått sen vi flyttade hit och det blir bara värre. Idag fick jag värsta utbrottet. Så jag ska hämnas, ska sätta på högsta volym så det dånar och dunkar från dag till natt, det skulle kännas skönt, thehe! 
 
Imorgon blir det Stockholm. Måste lämna tillbaka en blus som mamma hade köpt till mig. Eller ja, 2 faktiskt. Och sen en sväng förbi punktshop och kolla lite, and ica maxi, har hört att 1D boken finns där ;) 
weey!
Gonatt :)
 
 
Hahahahha *död* :'D
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback