Godnatt!

Hej :) tänkte bara skriva av mig lite. Har ni planer innan skolan börjar? känns som att allt redan är gjort för den här sommaren. När vi var på Gotland i hela 4 veckor så ville man hem, men nu saknar jag Hide och min kusin så oerhört mycket. Känns sämst. Iallafall, idag var jag och felicia i haninge ju. Hon köpte höga svarta shorts som jag har och så köpte vi hängslen, if u know why ;) hihi. Torsdag nästa vecka åker jag med Felicia och hennes pappa och några fler till Gröna Lund + hotell. Som min födelsedagspresent dårå :) så jävla kul det kommer bli, TAGGA! Mer vet jag faktiskt inte. Hinner inte mycket mer nu när skolan snart börjar. Usch orkar inte ens tänka på det.. Nejmen nu ska jag sova, gonatt på er :) My boy...


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback