e.l.f paket :)

Tjulul!

Är skit mega glad just nu :D .. jag beställde nyss ett sminkpaket från märket "E.L.F" (Eyes Lips Face) eller jag gjorde det i lördags, hehe ..
där beställde jag nya fräscha sminkborstar, concealer osv. Skit kul att få paketet och bara öppna, därför längtar jag + att deras sida är skit bra. Man hittar saker enkelt och snabbt, och priserna är oemotståndliga, helt sjukt. Och kvaliten ska vara skit bra, vad jag har hört iallfall !

Är det någon som har någon produkt(er) från E.L.F ? isånnafall, vad tycker ni om dom/den ? :)
det jag beställde var:
  • Eyelid Primer
  • Blending Eye Brush
  • Fan Brush
  • Lipstick
  • Eyeliner & shadow stick
  • Daily Brush Cleaner
  • Wet Gloss Lash And brow clear mascara
  • Studio Stipple brush
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deras hemsida hittar ni här:
http://www.eyeslipsface.se/



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback