Idioter finns det gott om somsagt..

Gjorde min kväll att någon/några idiot(er) hade klottrat i en trappuppgång att jag var hora osv. Snacka om nolife. Hoppas den personen mår skit efter att skriva så + att det inte går bort hur man än gör. Är det någon vän som har gjort det så är det över på en gång. Är det någon som jag inte känner skiter jag i vilket. Om det är någon som vet något om det så säg det till mig. Jag ska och kommer få reda på det, det vet jag. Om du läset det här nu du som har skrivit allt det där så kan du lika gärna erkänna det innan jag anmäler. För då blir det bara värre för dig.

Sorry för det här inlägget .


Kommentarer
Postat av: Sanna

Moget.. Hoppas du får reda på vem det var!

2012-02-05 @ 01:24:23
URL: http://sannakremsl.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback