Moviiiee

Hej och sorry för dålig update!
Lovar också att lägga upp fler videor från elf, det var någon som ville det, kan dröja.
Iallafall. Nu kollar jag på " snakes on a plane"
Jag kan sätta 1000 kr på att jag inte kommer kunna sova efteråt. Som ni vet så har jag världens ormfobi, blivit biten, ditten&datten. Och filmen handlar om ormar som kryllar på ett flygplan. Jag kommer ligga i sängen och känna något som slingrar sig på benen USCH USCH UUUSCH. Känner att jag redan ryser i kroppen när jag kollar. Men iallafall, jag rekomenderar filmen, grymt bra.

Nu ska jag ta och fortsätta med att kolla, lovar att blogga o så, elf videorna kommer när jag har tid somsagt. Puss&kram och godnatt !


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback