Bara en vanlig dag !

Hejsan ! :)
Idag har det ju varit skola. Och den var väl ok. Skit tråkig. Bara massa prat.
Men nu sitter jag iallafall och kikar runt lite på datan :) ..har varit barnvakt en stund. Det gick bra. Dom kollade först på Pippi, sen gick dom och la sig. Klockan är halv 10, så jag ska gå och lägga mig nu så jag inte vaknar imorgon bitti en kvart innan jag ska gå som jag gjorde idag :D .. imorgon är det vanlig skoldag. Det ska bli jääätte rolig idrott imorgon :) .. Gymnastik (y)
Juste, ni får några gammla bilder :D

Vi ses imorgon. Godnatt ;)

Lite suddigt, men denhär bilden är ifrån när jag gick på Gymnastik ! :)

Haha, vet inte vad jag gör, men den är enormt gammal :D

En bild på lille Hugo i sin stol :)

Haha Ville är glad :D



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback