En låt som får mig att tänka..

Den här låten får mig att tänka på massa olika saker. Mest på min hund Salmo som dog för ungefär 3 år sen typ.
Men också mina småsyskon, vänner och familj. Jag tänker på alla minnen, och vissa minnen man bara vill spola tillbaka. Ibland när jag lyssnar på den här låten och tänker på något hemskt så börjar jag alltid gråta. Hahah lite töntigt, men det är sant.
Det är bara för att jag behövde en tröstlåt när Salmo dog, och då valde jag den här. Och sen lyssnade jag också på den den här låten då jag och min vän blev osams. Ja, den får mig att tänka verkligen. Hur jag mår idag, och hur det kommer att bli, kommer det att bli bra?
Kommer aldrig att hata eller tröttna på den här låten. Det är den enda som jag kan lyssna på när jag mår som sämst, eller när jag bara är nere.
Vissa tycker säkert att den är dålig, och jag kan hålla med att den inte är världsbäst. Men den är faktiskt bra att lyssna på då saker händer. Därför är den bra, på det sättet. Vad tycker ni ?



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback