Äntligen!

Snart bloggar jag som vanligt igen. Har såååå mycket planer när jag kommer hem. Först på fredagen den dagen jag kommer hem så ska jag kanske åka med Felicia och hennes dadi till Picla och mysa. Sen så måste vi ordna med massa saker, snart är det ju One Direction flashmob i Stockholm :D
Barnvakt hela veckan och om två veckor Kanske grönan med Felicia, som födelsedagspresent dårå. TAGGA!
Har maaasssssoor med bilder, men några lägger jag upp nu eftersom jag har laddat över bilderna till pappas dator.
Först och främst, när Felicia åkte med till Goland.. och övriga sommarbilder!

 
Hejdå!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den orangea tröjan på bilden högst upp var riktigt snygg ;) .. ni ser ut att ha det skoj :)

Svar: Tack så mycket :)jo det hade vi :)
Johanna

2012-08-13 @ 22:30:15

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback