Awesome day!

Tudelu :)
Den här dagen har varit skit awesome, förutom att jag bara har varit hemma och inte gjort något alls, förutom o kolla på filmen som jag sa i förra inlägget!
fick dessutom 2 presenter till..
En klänning, från mamma!
'
Heldag i stockholm med pelle :)
Blommor från Felicia
'
Film från Felicia
Kort från felicia, det ovan 
Och choklad från felicia
One Direction filmen, från mamma!
Pengar till 2 dagars kort på Kneippbyn, från massa, orkar inte säga alla!
Dooooog av lycka, munktröja med one direction, från mamma :D
 
Sen så fick jag en sprillans ny cykel (har ingen bild nu) så ja, jag är skit nöjd. Nu är det bara och längta till Gotland nästa helg, kram på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser att du fyllt år. GRATTIS i efterskott!!!

Svar: Tack så mycket :)
Johanna

2012-07-04 @ 13:40:31
URL: http://emmabeyond.com/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback