Svar på frågestunden!

Sorry att ni fått vänta. Men det har varit mycket nu med packning o grejen. Men här har ni iallafall svaren, somsagt svarar på alla :)
 
selma Om: Frågestund!
1. vem gillar du mest i one direction?
2. är du kär i någon?
3. bästa vän?
4. sverige/england?
5. hanna.w/kissie? <3
Svar: 1. Gillar ju såklart alla men annars så hade jag valt Liam 
2. ja, i Liam payne <3
3. Sofia och Felicia!
4. Sverige är ju mitt land och jag är nöjd med att leva här, men England i framtiden dåra. Så jag kan inte välja :)
5. Läser bådas, så ja. Vet inte riktigt :)
Tack för frågorna <3
 
Silvia Om: Frågestund!
(www.slm.blogg.se)
1. Vilka är dina favoriträtter??  Har många :)
 2. Vilka är dina favoritfärger?? Rosa heeeelt klart. 
 3. Vilka är dina favoritfilmer?? Många där också, men gillar alla Paranormal activitys, och såklart One Direction live tour. 
 4. Vad älskar du mest att göra?? Hmm.. har jag tråkigt ritar jag gärna. Är dock inte bra på det, men jag gör det för kul skull. Men förövrigt älskar jag att bada, sova m.m.
 5. Vad hatar du verkligen att göra?? Jag hatar att städa, göra något jobbigt, åka buss, och mer, men kommer inte på just nu :)
  6. Vilket är ditt lyckotal?? 5 :)
 7. Vad vill du jobba med när du blir stor?? Har inte direkt "planer" på vad jag vill jobba med. Men jag ska definitivt flytta till England och plugga.
 8. Har du varit utomlands någon gång, i så fall vart?? Yes. I finland, danmark, Grekland och England!
9. Har du en bästa vän?? nej, fler!
 10. Vad är ditt favoritplagg ur din garderob?? Har många, men jag gillar en av mina tröjor som jag nyligen köpte i London :)
 11. Varför började du blogga?? Tyckte väll att det var roligt att skriva av sig när man ville och att folk följer en varje dag.
 12. Vilka är dina favoritbloggar?? Jockiboi, hanna, kissies, och sen mina vänners dåra :)
Tack för frågorna!
Denna gillar jag :) nej den är inte från Kappahl, haha!
 
LIL' BABUSTYLE Om: Frågestund!
(www.babustyle.blogg.se)
sv: Tack så mycket! :) Vilken hemsida beställer u helst kläder ifrån?
Svar: Jag beställer inte kläder från nätet, jag handlar direkt i affärn :)
Tack för frågan :)
 
Elin Om: Frågestund!
(www.elinkristensson.blogg.se)
Allt bra? Bara bra, själv? :)
Tack för frågan :)
 
Africanqueen Om: Frågestund!
(www.africanqueen.webblogg.se)
1. Går du på någon sport?:) Nej det gör jag inte :)
2. Är du den som plannerar dina veckor/dagar? nja, ja ibland, inte alltid!
 3. Hur känndes det att bli länkad av kissie för ett år sen?:D HAHA åhnej. Vet inte, haha. Men idag när jag tänker på det så tycker jag att det är sjukt pinsamt, hah.
 4. Skrev kissie något "tack" brev tillbaks? Nej, har för mig att hon skrev på sin blogg att hon inte hade tid med det osv. 
 5. Vart känner du dig mest hemma : Gotland eller Nynäshamn? Oj vad svårt. Jag känner mig mest hemma på Gotland såklart, men jag trivs bäst i Nynäshamn. Men Gotland är inte helt fel att bo på heller. 
 6. Vad får dig att le ? Mina boys <3
Tack för frågorna :)
 
Sofia Om: Frågestund!
(www.soflar.blogg.se)
Hur kommer det säg att du började gilla One Direction så mycket? Jag gillade inte dom först, men sen började jag faktiskt lyssna på dom, kommer inte ihåg vilken låt, men det dök tillslut upp på min facebook då du upptäckte att jag lyssnade på dom, haha remember? :) så sen började jag lyssna mer o mer och nu ÄLSKAR jag dom mer än vad ord kan beskriva. 
 Vad gör du helst en fredagskväll? Sitter och tjockar mig med godis och kollar på film :)
 Komedi/Skräck? Båda. Fan vad svårt att välja :/ komedi är ju kul men jag har alltid älskat skräck så jag väljer nog det :)
Vem är din absolut bästa vän? Svar finns ovan
Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord? Flummig, glad, dampig, snäll, sprallig!
 Fråga gärna något i min :D Allready done :)
Tack för frågorna mupp ;)

Hoppas ni blev nöjda, haha :)
Har inte mycket mer att säga, så vi höres :)

Kommentarer
Postat av: amanda molander

Frågestund! svarar på exakt allt :) http://amandamolander.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

2012-07-06 @ 23:05:17
URL: http://amandamolander.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback