Vad tycker ni?

Jag är verkligen inget fan av justin bieber och hans musik är inte min smak, men har ni sett videosarna på facebook då dom slösar bort en biljett? tex när en kille spolar ner en Justin Bieber biljett i toan. Och när någon satt eld på biljetten. Vissa reagerar starkt över det, men jag tycker såhär. 
Jag vet ju inte nu om det är fake biljetter, men om det inte skulle va det så tycker jag såhär att det är upp till en själv om man vill lägga ner 800:- eller hur mycket det nu är på en biljett. Eller om personen har fått den gratis eller nåt sånt. Jag tycker det är ganska så onödigt att spola ner en JB biljett, tänk vad många där ute som faktiskt vill ha en och kunde inte köpa för dom var slut. Men samtidigt så är det ju upp till personen vad den vill göra med sin biljett. 
Och somsagt, nu vet ju inte jag om det är fake eller äkta, men ni fattar!
Hoppas iallafall att det är fake. 
 
Låter väldigt fake i videon, men det sägs att en kille fick tag i hans syrras biljett och eldade upp den. Vad tror ni? videon kan man se på den där sidan "fina flickor röker inte". 

Kommentarer
Postat av: Moa

Så töntigt ...

*Svar:* Tack så mycket :) vad roligt att höra!

2012-07-08 @ 20:37:11
URL: http://moasplace.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback