Frisyr?

Har haft lite olika frisyrer, vad tycker ni? :)


Skit långt hår, sommaren 2011


Lugg, dock inte hårfärgen, helt PISSGULT haha


Brunhårig, kan faktiskt inte tro att det är jag.. nja, brun är inte min färg!


Typ snelugg. Utan hårspänne som jag alltid brukar ha vanliga fall!

image description
Eller helt vanligt med hårspänne på sidan och utsläppt, asså som jag har nu!


Vet inte hur jag ska göra med mitt hår. Vill göra något med det, jag vill ha så långt hår som jag hade på den första bilden. Försökte tunna ur håret, klippa bort dom slitna topparna tidigare idag, om ni har förslag få ni gärna säga. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Mittbena nästa då? :)

Svar: nja
Johanna

2012-06-14 @ 01:48:06
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback