Management sa att Niall inte fick sjunga?

Hej!
har ni hört om det här?
vad är management på svenska? haha.. typ ledning, vet inte vad det menas med det. Men ni förstår nog ändå. I den här videon så sägs det att management sa att Niall inte fick sjunga. Och man ser att Louis håller upp micken så han får sjunga lite. Många säger också att Niall ser väldigt ledsen ut och försöker le, vilket det faktiskt ser ut som. Men jag vet inte. Vet ju inte om det är 100% sant eller bara rykten. Om det är sant ska jag ta en lyckstolpe och stoppa upp i deras arslen. Tvekar inte en enda sekund.


Kommentarer
Postat av: ARG TJEJ

VÄNTA BARA TILL JAG FÅR TAG PÅ BÖGJÄVLARNA! INGEN GÖR SÅ HÄR MOT MIN NIALL, INGEN!!!!

Svar: JAG HÄNGER PÅ!!!!!
Johanna

2012-06-18 @ 00:13:41
URL: http://soflar.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback