Lite allt möjligt!

Hej :)
bloggar från mammas dator. Hoppas jag får tillbaka min mobil snart så jag kan börja blogga från den igen, eftersom det är det jag gör hela tiden :)
idag har jag chillat med Sofia. Snart börjar Top Model, så det ska bli kul :)
imorgon är det vanlig tråk dag, på torsdag ska vi till tekniska museet med alla sjuorna. På fredag ska jag åka till Sydpoolen, ni vet, badstället.. inte det kalla landet .
Fast jag vet inte vem jag ska åka dit med :/. Mamma har köpt remsa så jag ska kunna ta mig dit, för jag kan inte använda kortet, så jag ska fixa det på något sätt ! :)

Nu ska jag fortsätta med datan innan Top Model börjar, puss !

image description


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback