London!

hej :)
jag och mamma kollade runt lite igår på nätet, hon visade mig också vilket hotell hon hade bokat. Vi åker till London den 20e Juni. Jag tyckte att hotellet såg helt okej ut. Och jag kan faktiskt blogga där ifrån, bra va? :D
Dom har wifi på hotellet, så det blir så mycket bloggande om jag hinner. Hotellet heter "Crown Moran London"
Tänkte dela med mig av bilder på hur det ser ut i hotellet och utanpå.
Antar att det här är vid lobbyn eller något liknande..
Det finns simbassäng ..
Det bruna och den vita delen hör ihop, vart vi har våran svit har jag ingen aning om..
Såhär ser våran svit ut ..
Någonstans i hotellet, lobbyn kanske?
Det finns bla träningscenter..
Även bubbelpool ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så är det ungefär. Laddar jag upp fler bilder blir det för mycket. Jag kommer ta en liten bloggpaus kanske en dag eller så när jag är där.. komme rha fullt upp. Hoppas det här inlägget inte blev alltför tråkigt..
vi hörs ;)

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback