Veckan ..

Sorry för dåligt bloggande..
Men iallafsal, bloggar senare ikväll, tänkte berätta nu hur veckan har varit och vad jag ska/ha gjort..

Har inte gjort något speciellt den här veckan faktiskt. Igår gick jag o Wilma till Willys och Inter Sport.
Idag slutade vi sent, så jag skyndade mig hem och hämtade hugo o ville innan dom skulle byta avdelning, vilket dom endå hann göra. Har varit/är barnvakt hela kvällen. Imorgon slutar vi runt 12, så efter det åker jag, Julia till haninge centrum, julia ska köpa ett par jeans och tröja/tröjor tror jag. På lördag åker jag och Sofia till Haninge C där vi kommer att träffa Christoffer. Söndag- chill.

Och nästa helg åker jag till Gotland och hjälper pappa att kasta, sortera och fixa med huset. Så jag ska hjälpa han. och ta hem lite saker jag har glömt när jag har varit där. Hela helgen blir det då.

HAHAHA, HEJ SOFIA :DDDD

Kommentarer
Postat av: sofia -.-

fuckyouuuuuuu

2012-03-13 @ 17:27:07

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback