Ang bloggandet när vi är i London!

Hej :)
jag vet inte om jag har sagt det här tidigare, men om 2 veckor och 1 dag (för o vara exakt, hehe) så åker vi. Och fick en fråga för ett tag sen om hur jag ska kunna blogga, det finns faktiskt Wifi på hotellet så jag kan blogga från mobilen, bra va? :)
har ju också en egen London kategori.. så ni är berädda på att jag bara kommer lägga in bilder osv från London.
Men vi stannar bara där i 3 nätter så ja.
Men ja det var allt :)
ska snart sticka iväg, ska se på bio.. bloggar om det sen, puuss !



Har ju inga nya bilder på datan.. men ni får en gammal bild på mig o Sofia :)
och ta inte bilden på fullaste allvar.. jag skulle vara fjortis och hon nörd, och ja vi drev.  sååååååååå ni vet !

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback