dshwu(%¤#)(U

världens bästa rubrik?

Idag ska jag inte göra mycket. Christoffer min bror kom nyss, så jag ska fråga honom om vi ska se en film som jag såg igår. Den heter "DreamHouse" (för er som bor i nynäs så går den o hyra på ica) annars går det o hyra på fler ställen :) den var sjuuuukt bra :) det är en väldigt komplicerad film, en sån film som man inte fattar något alls, men på slutet kommer allt fram. Riktigt spännande, rekomenderar den starkt. Om ni tycker att det blir för mycket med One Direction så säg till. Har nämligen skapat en egen kategori med dom, så det är bara att igga om jag skriver eller lägger upp bilder på dom, om ni inte vill se altså ;)

Nej nu tänkte jag kolla så vi ses senare, puss



Jag orkar intee, så jääävla söt så jag dör ^^

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback